Veel gestelde vragen
Wij zijn als klein familie bedrijf al ruim 50 jaar actief in de wereld van delicatessen en hebben geleerd dat de producten het lekkerst zijn als ze kakelvers zijn! Wij maken en verpakken de gehele bestelling de dag voor verzending.
Benieuwd hoe lang uw producten na verzending nog vers blijven? Kijk dan op onze bewaaradvies pagina.
Wij proberen ten alle tijden uw bestelling zo nauwkeurig mogelijk te verpakken. Het kan met name bij de kaas voorkomen dat deze een kleine afwijking heeft. Wij snijden de kaas vers voor u af na het plaatsen van de bestelling, wat betekent dat wij nooit het exacte gewicht kunnen handhaven. Met onze 50 jaar ervaring hanteren wij een maximale afwijking van 10% op uw kaasbestelling.
Wij verpakken al onze producten in luchtdichte bakken en wij vacumeren onze kaas. Op deze manier blijven de producten voor een langere tijd vers mits deze gesloten blijft.
Benieuwd hoe lang uw producten vers blijven? Kijk op onze bewaaradvies pagina of op de productpagina zelf.
Wij zorgen ervoor dat alle producten goed afgesloten en luchtdicht verpakt worden, voordat deze in stevige dozen verzonden worden.
Alle noten, gedroogde fruit soorten, chocolade, superfoods en rijstcrackers worden in stevige cups verpakt. De kaas wordt gevacumeerd in stevige zakken.
Wij verzenden u bestelling met PostNL. Over het algemeen hanteert PostNL een bezorgtijd van 24 uur. Dit zou betekenen dat u de bestelling op donderdag of vrijdag kunt verwachten.
Omdat wij een klein familie bedrijf zijn, dat naast de “stenen winkel” ook een webshop gaan runnen hanteren wij 1 vast levermoment per week. Dit betekent dat uw bestelling altijd op donderdag wordt verzonden.
Pakketten tot 10kg €7,25
Pakketten tot 30 kg €13,50
U kunt uw bestelde producten binnen de vastgestelde 14 dagen gratis retourneren. Het is hierbij wel belangrijk dat het product compleet, ongeopend en in originele met originele verpakking en stickers is.
Voor beschadigde en incomplete producten worden extra kosten in rekening gebracht naar rato van de restwaarde van het product.
Wanneer de fout gemaakt is aan onze zijde nemen wij de kosten voor het retourneren op ons. In alle andere gevallen komen de kosten voor het retourneren van de bestelling op uw eigen rekening.
Uiteraard proberen wij u altijd zo snel mogelijk te helpen, waar de fout ook ligt. Retourneren kan uiteraard alleen binnen de gestelde 14 dagen.
Mocht er iets aan de bestelling niet helemaal voldoen aan de verwachting, heeft u vragen over geschenkverpakkingen of kerstpakketten of bent u opzoek naar bulkverpakkingen voor uw onderneming of feest dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
U kunt ons bereiken via mail en telefoon op:
steijgerkaasennoten@gmail.com
0152611936